tourney.ru форумЪ

Трепещите, смертные!

 

Объявление

Ѣ за то, что форум лежал опять вините РосКомЗабор, который стриггернулся уже не только на унижения Магваера по национальному признаку :)

#31 22-09-2010 11:06:32

DopPiNg
Участник
Откуда: Ÿ
Зарегистрирован: 03-12-2004
Сообщений: 14329
Вебсайт

Profile

Re: описание патча 1.1 - фейк или нет :hz:

неплохое решение поднять зерга super000 super000 dezl0000

Отредактировано DopPiNg (22-09-2010 11:07:03)

Offline

 

#32 22-09-2010 11:10:21

DopPiNg
Участник
Откуда: Ÿ
Зарегистрирован: 03-12-2004
Сообщений: 14329
Вебсайт

Profile

Re: описание патча 1.1 - фейк или нет :hz:

Offline

 

#33 22-09-2010 11:12:22

Spirit
-.-
Откуда: Москва
Зарегистрирован: 22-11-2004
Сообщений: 17128

Profile

Re: описание патча 1.1 - фейк или нет :hz:

DopPiNg Баян ведь moral


w r nmls

Offline

 

#34 22-09-2010 11:13:15

Spirit
-.-
Откуда: Москва
Зарегистрирован: 22-11-2004
Сообщений: 17128

Profile

Re: описание патча 1.1 - фейк или нет :hz:

ShooRоop Когда это сплеш стал багом?


w r nmls

Offline

 

#35 22-09-2010 11:14:03

DopPiNg
Участник
Откуда: Ÿ
Зарегистрирован: 03-12-2004
Сообщений: 14329
Вебсайт

Profile

Re: описание патча 1.1 - фейк или нет :hz:

Spirit написал:

DopPiNg Баян ведь moral

я не видел  dezl0000

Offline

 

#36 22-09-2010 11:17:45

ShooRоop
Ta-Dah
Откуда: Екатеринбург
Зарегистрирован: 26-02-2005
Сообщений: 3422

Profile

Re: описание патча 1.1 - фейк или нет :hz:

Spirit
http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/627980105

Отредактировано ShooRоop (22-09-2010 11:41:26)

Offline

 

#37 22-09-2010 11:22:02

bulo4ka
Участник
Зарегистрирован: 03-03-2005
Сообщений: 778

Profile

Re: описание патча 1.1 - фейк или нет :hz:

какой то очень большой сплеш


способный разбудить спящего -- способен на любую подлость

Offline

 

#38 22-09-2010 11:40:25

ShooRоop
Ta-Dah
Откуда: Екатеринбург
Зарегистрирован: 26-02-2005
Сообщений: 3422

Profile

Re: описание патча 1.1 - фейк или нет :hz:

Offline

 

#39 22-09-2010 12:19:38

Thorin
Участник
Откуда: Königsberg
Зарегистрирован: 22-11-2004
Сообщений: 6002

Profile

Re: описание патча 1.1 - фейк или нет :hz:

ShooRоop написал:

гоу обновляться http://eu.launcher.battle.net/patchnote … cale=ru-RU

#-----------------------------------------------------------
# System started at 2010-09-22 08:17:28.2376
# system: WKM-IT5
#-----------------------------------------------------------
08:17:28.2381 Launcher version 2.1.2.1631
08:17:28.4802 Failed to verify MD5 for 'sc2-2.x.x.x-1890-x86-Win-enGB-tools-component-dl'.
08:17:28.4802 Downloader failed or was canceled.
08:17:28.4803 Unable to download update(s) from Battle.net.

:sad:

Offline

 

#40 22-09-2010 13:01:03

Gh0st
composite event
Зарегистрирован: 24-11-2004
Сообщений: 4306

Profile

Re: описание патча 1.1 - фейк или нет :hz:

Батл в оффлайне - это ещё патчат на этот патч или уже патчат патч? dezl0000


And now, for the punchline, everybody dies.

Offline

 

#41 22-09-2010 14:18:19

bulo4ka
Участник
Зарегистрирован: 03-03-2005
Сообщений: 778

Profile

Re: описание патча 1.1 - фейк или нет :hz:

возможно патчат сам батл


способный разбудить спящего -- способен на любую подлость

Offline

 

#42 22-09-2010 15:11:59

Thorin
Участник
Откуда: Königsberg
Зарегистрирован: 22-11-2004
Сообщений: 6002

Profile

Re: описание патча 1.1 - фейк или нет :hz:

Offline

 

#43 22-09-2010 15:44:00

Foggy4
Thats meant to be played
Откуда: г. Москва
Зарегистрирован: 29-04-2006
Сообщений: 9642

Profile

Re: описание патча 1.1 - фейк или нет :hz:

Друзья, выложите change log плиз.


10 лет эволюции 32Mb Riva TNT2 Pro ->64Mb Geforce4 MX440->128Mb Radeon 9700->256Mb Geforce 7600Go->512Mb Radeon 4850->1280Mb GeForce GTX470

Offline

 

#44 22-09-2010 15:50:14

Thorin
Участник
Откуда: Königsberg
Зарегистрирован: 22-11-2004
Сообщений: 6002

Profile

Re: описание патча 1.1 - фейк или нет :hz:

Foggy4 написал:

Друзья, выложите change log плиз.

http://eu.launcher.battle.net/patchnote … cale=ru-RU

Offline

 

#45 22-09-2010 15:59:00

Neytpoh
I love PaiN!!!
Откуда: Владивосток
Зарегистрирован: 02-08-2005
Сообщений: 1524
Вебсайт

Profile

Re: описание патча 1.1 - фейк или нет :hz:

StarCraft II: Wings of Liberty - Patch 1.1.0

To get the latest news and interact with the community, visit our StarCraft II website. Be sure to check out our Game Guide for an in-depth look at StarCraft II gameplay. We wish you all the best on your journeys through the embattled Koprulu Sector!




General

The Standard (US) and Standard for Lefties (US) hotkey configurations are now available in all regions.
A new game clock has been added. Players can now instantly see how long they've been in their current mission or match. This feature can be turned on or off in the Gameplay Options menu.
A new Quick Save option is now available for the single-player campaign. Players can now quickly save their mission progress by pressing Ctrl + Q.
A new System Panel has been added. Players can now view their local time and FPS while in game by mousing over the Menu (F10) button in the upper-left hand corner of the game screen. Laptop users can also view Wi-Fi signal strength and battery levels.
Sight granted by death reveal no longer lifts Fog of War. Units revealed in this manner are not targetable.
(Mac only) Moved StarCraft II data files and settings from the Documents folder into the Application Support folder.
Support for NVIDIA 3D Vision has been added. To experience StarCraft II: Wings of Liberty in 3D on your desktop or notebook, you will need 3D Vision. For more information, visit www.nvidia.com/Starcraft3D




Balance Changes


PROTOSS
Zealot
Build time increased from 33 to 38.
Warp Gate cooldown increased from 23 to 28.


TERRAN
Battlecruiser
Ground damage decreased from 10 to 8.
Bunker
Build time increased from 30 to 35.
Reaper
Build time increased from 40 to 45.
Siege Tank
Siege mode damage changed from 50 to 35 (+15 armored).
Upgrade damage changed from +5 to +3 (+2 armored).


ZERG
Ultralisk
Ram ability removed. Ultralisk will now use normal attack against buildings.
Damage decreased from 15 (+25 armored) to 15 (+20 armored).


Maps
Desert Oasis
Destructible Rocks have been added to make natural expansions easier to protect.
Center Xel'Naga Tower area has been narrowed.




StarCraft II Editor Improvements


Added new requirement types: Odd, Divide, Mod, Multiply.
Added a chance field to effect data.
Added support for the Slider dialog control type.
Added a trigger to deal damage from a unit.
Added a trigger event response to provide the amount a player or unit property changes.
Added a trigger event when an effect executes.
New Trigger Editor functions:
Save Data Conversation State Value (Action).
Load Data Conversation State Value (Action).
Players On Team (returns Player Group associated with teams in game lobby).
Unit Owner Changes (Event).
Old Unit Owner (returns player ID in response to Unit Owner Changes).
New Unit Owner (returns player ID in response to Unit Owner Changes).
XP, Level, and Bounty unit properties can now be modified by triggers.
Banks now save/restore XP, learned abilities, and items.
Message Window now includes a time stamp for each message.
An actor event is now dispatched when a missile cannot hit its target.
When loading documents with Battle.net-only dependencies, you will now be prompted to log in and download the dependency data, rather than failing to load.
Game variants now automatically use the default melee variants for new maps, without requiring manual generation. This will not take effect for maps created prior to this patch.
The Custom game variant is no longer automatically included when other non-default variants are defined.
Increased the maximum recharge vital rate for heal effects.




Bug Fixes


Battle.net
Chat windows no longer vanish when exiting a multiplayer map or campaign mission.
Fixed an issue where players would still receive toasts when their status was set to busy.


Custom Games
Default race in a game lobby is now properly set to Random.
Players can now configure the lobby for 1v5 matches.
The search functionality for map searches has been improved.
Lobby hosts will now receive a toast when an invited player declines an invitation.
Custom game lobbies will now remember the game mode chosen under a category.
Fixed an issue where changing the category to "Custom" would default the teams to 5v3.
Fixed an issue where custom maps could not be reported from the map preview screen.


Gameplay
General
If a unit loads into a transport, missiles targeting it will no longer target similar units in the area.
Structures damaged during construction will no longer count towards structures lost.
Fixed an issue where builders waiting for an area to clear could block units trying to leave the area.
Fixed an issue with inventory drop range checks.
Fixed an issue that, in certain cases, allowed a command to be issued that did not appear on the command card
Interface
Queue tooltips now display information about what is in progress.
Fixed an issue where the back button would not always return players to the score screen properly.
Terran
Marines trained at multiple Barracks will now prefer a Barracks with a Reactor over one with a Tech Lab or no attachment.
SCVs will now load into the closest Command Center if multiple are within range.
Zerg
Creep now recedes properly when an AI-controlled Hatchery, Lair, or Hive is destroyed.


StarCraft II Editor
The Player Leaves Game event now fires when a player leaves or they are defeated/victorious.
Loading screen progress bar option now works when using Melee loading screen type.
Test Document now works properly on maps with Battle.net-only dependencies.
Publishing a new file using Major revision will now properly set the document version to 1.0.
Publish dialog now properly remembers the Show Real Name setting from previous publish.
File preview panel now displays author's real name if that option was set during publishing.
The Import module will now allow importing an override Assets.txt file.
Undoing a terrain object modification will now also undo associated terrain changes.
Editor will display document text from another locale if no text for the active locale exists.
Copying points with custom models will display the model properly on the pasted point.
It is no longer possible to have multiple default variants in the Game Variants dialog.
Removed icon support for attribute and variant definitions, as Battle.net does not display these.
Fixed issues with invalid map bounds when creating 32x32 maps.
Fixed issues with poor performance in the Terrain Editor when scroll bars are visible.
Fixed issues with drag-and-drop in Trigger Editor when tracking is not enabled.
Fixed an issue that would cause a crash if multiple unit forms had too many abilities.
Fixed an issue with temporary publish names in the Publish dialog still verifying the original name.
Fixed an issue with the Unit Manipulates Item trigger.
Fixed excessive delays on some systems when saving files using the Smaller Files option, and also when publishing Locked files.
Fixed preview panel display in Terrain Editor palettes.
Fixed performance issues in Terrain Editor when modifying terrain with many road tiles on the map.
Fixed initial display of variables in the Trigger Debugging Window.
Fixed generated script for built-in attribute values, which caused them to not be accessed properly.
Fixed action list when modifying a Custom Script action without sub-views enabled.
Fixed loading map dependency data.
Fixed an issue where loading complex bank files would cause the client to disconnect from Battle.net.


Technical Issues
Fixed an issue where unplugging headphones could cause the game to freeze.
Fixed an issue where XP systems running with Unicode characters enabled could prevent a player from starting a multiplayer game.

# Введен игровой таймер. Теперь пользователи смогут точно знать, сколько времени продолжается матч или задание. Таймер можно включить в разделе «Игра» настроек StarCraft II.

Вот это решает!


Пост от nicoqqq, нейтрон не логофнулся smile000

Отредактировано Neytpoh (22-09-2010 15:59:40)


"This could be heaven or this could be hell"

Offline

 

#46 22-09-2010 16:04:49

Foggy4
Thats meant to be played
Откуда: г. Москва
Зарегистрирован: 29-04-2006
Сообщений: 9642

Profile

Re: описание патча 1.1 - фейк или нет :hz:

Neytpoh спс
Что то не такие изменения масштабные, как хотели бы некоторые smile000


10 лет эволюции 32Mb Riva TNT2 Pro ->64Mb Geforce4 MX440->128Mb Radeon 9700->256Mb Geforce 7600Go->512Mb Radeon 4850->1280Mb GeForce GTX470

Offline

 

#47 22-09-2010 16:39:23

NightHunter
Cat here...
Откуда: Moscow
Зарегистрирован: 22-11-2004
Сообщений: 2963

Profile

Re: описание патча 1.1 - фейк или нет :hz:

Foggy4
главное танки понерфили)


Just one life to live.

Offline

 

#48 22-09-2010 16:57:24

Thorin
Участник
Откуда: Königsberg
Зарегистрирован: 22-11-2004
Сообщений: 6002

Profile

Re: описание патча 1.1 - фейк или нет :hz:

танки понерфили и терраны отключили бэттлнет deg_smile

Offline

 

#49 22-09-2010 17:24:00

Wood Elf
Caliban
Зарегистрирован: 16-04-2006
Сообщений: 1504

Profile

Re: описание патча 1.1 - фейк или нет :hz:

до 49 % обновилось и дальше не идет до сих пор dn000000 похоже висит


You can't kill me, сuz I'm already inside you www.wc3manager.com/registro.php?referal=2009 сцылко для регистрации зы. онлайн игра "менеджер варкрафт 3 команды"

Offline

 

#50 22-09-2010 17:48:23

DopPiNg
Участник
Откуда: Ÿ
Зарегистрирован: 03-12-2004
Сообщений: 14329
Вебсайт

Profile

Re: описание патча 1.1 - фейк или нет :hz:

бнет работает

Offline

 

#51 22-09-2010 18:13:14

HungryPeon
FRIENDSHIP
Зарегистрирован: 22-11-2004
Сообщений: 11529

Profile

Re: описание патча 1.1 - фейк или нет :hz:

В режиме "в окне" не меняется гамма. А когда ставлю "на весь экран", не видно мышки (еще до патча было, надеялся что пофиксят)
Спирит mad

Offline

 

#52 22-09-2010 22:56:01

Spirit
-.-
Откуда: Москва
Зарегистрирован: 22-11-2004
Сообщений: 17128

Profile

Re: описание патча 1.1 - фейк или нет :hz:

HungryPeon rolleyes


w r nmls

Offline

 

#53 27-09-2010 08:51:29

peaceful
Вперед-вперед-треугольник!
Зарегистрирован: 22-11-2004
Сообщений: 4712

Profile

Re: описание патча 1.1 - фейк или нет :hz:

HungryPeon На маке все гут) Может чо с видяхой?


Сruel Elf-МessWithTheBestDieLikeTheRest Ад - это место, где сбываются все желания (с) Макс Фрай

Offline

 

#54 28-09-2010 09:31:42

ShooRоop
Ta-Dah
Откуда: Екатеринбург
Зарегистрирован: 26-02-2005
Сообщений: 3422

Profile

Re: описание патча 1.1 - фейк или нет :hz:

Offline

 

#55 28-09-2010 11:04:12

Gh0st
composite event
Зарегистрирован: 24-11-2004
Сообщений: 4306

Profile

Re: описание патча 1.1 - фейк или нет :hz:

Кул стори, брос.

Fixed an issue where Ultralisk cleave range was being unintentionally extended by larger targets.
Fixed an issue where the Phoenix's Graviton Beam was automatically canceled if you used it just after the Phoenix reached 50 energy.
Fixed an issue where queuing Return Cargo on a worker would cause it to ignore the built-in delay after it finished gathering.
Fixed an issue where players watching older replays or saved games would experience stuttering.
Fixed an issue where some Mac users were unable to join games properly.

  Минерал буст пофиксили, обож dezl0000


And now, for the punchline, everybody dies.

Offline

 

#56 28-09-2010 13:08:28

vini the pooh
Elks Sc2
Зарегистрирован: 15-10-2005
Сообщений: 7803

Profile

Re: описание патча 1.1 - фейк или нет :hz:

захотел по играть старик а тут пач mad


Master League Andrusha.279 Кто был в Againe, тот в цирке не смеётся ! :vini_style:

Offline

 

#57 07-10-2010 22:15:15

Bua_CLuBKu v.13
Участник
Зарегистрирован: 06-09-2006
Сообщений: 910

Profile

Re: описание патча 1.1 - фейк или нет :hz:

http://eu.battle.net/sc2/ru/blog/761331#blog

·        Строительство казарм будет требовать наличия хранилищ, что позволит бороться с ранними атаками терранов головорезами. 


я ебаллллллллллллллллллл dezl0000dezl0000dezl0000dezl0000dezl0000dezl0000dezl0000dezl0000dezl0000dezl0000dezl0000dezl0000dezl0000dezl0000dezl0000dezl0000dezl0000dezl0000

как мне теперь в бронзе за терранов вины набивать, без прокси маринада.



Улучшение скорости головорезов будет требовать наличия завода, что также призвано ослабить ранние атаки терранов головорезами, особенно в командных матчах.


Скоро для риперов центр синтеза будет нужен lol00000lol00000lol00000lol00000lol00000 какой же фейл близарда, создать юнит который либо полное дерьмо, либо имба. Причем сделав из него полное дерьмо еще его начать резать lol00000

Offline

 

#58 07-10-2010 22:17:58

Imba
Участник
Зарегистрирован: 18-12-2004
Сообщений: 5886

Profile

Re: описание патча 1.1 - фейк или нет :hz:

We're increasing roach range. This will allow roaches to be more effective in large groups, giving the zerg more options in the mid to end game.

Ебнулись, что ли? eek00000

Offline

 

#59 07-10-2010 22:19:19

ShooRоop
Ta-Dah
Откуда: Екатеринбург
Зарегистрирован: 26-02-2005
Сообщений: 3422

Profile

Re: описание патча 1.1 - фейк или нет :hz:

+1 пездец dezl0000

Offline

 

#60 07-10-2010 22:25:18

Wood Elf
Caliban
Зарегистрирован: 16-04-2006
Сообщений: 1504

Profile

Re: описание патча 1.1 - фейк или нет :hz:

бредятинкой попахивает что-то, может шутка какая-то


You can't kill me, сuz I'm already inside you www.wc3manager.com/registro.php?referal=2009 сцылко для регистрации зы. онлайн игра "менеджер варкрафт 3 команды"

Offline

 

Board footer

Powered by Infernal Elk
© Copyright 2004++ tourney.ru